Gemeente Hoeksche Waard organiseert inkoopspreekuur voor ondernemers

Bent u ondernemer en heeft u interesse in een samenwerking met gemeente Hoeksche Waard? Kom dan langs tijdens het inkoopspreekuur! Dit is een ideale gelegenheid om meer inzicht te krijgen in het gemeentelijke aanbestedingsproces en te ontdekken hoe uw onderneming in aanmerking kan komen voor toekomstige opdrachten van de gemeente.

Jaarlijks koopt de gemeente verschillende producten, diensten en werken in. We vinden het belangrijk dat ook lokale leveranciers de mogelijkheid krijgen om hiervoor in aanmerking te komen. Dit draagt bij aan een duurzame en sterke lokale economie. De inkoopadviseurs en accountmanagers staan klaar om u te informeren en adviseren over het inschrijven op gemeentelijke aanbestedingen.

Vragen over lopende aanbestedingen worden niet in behandeling genomen.

Aankomend spreekuur

Op onderstaande datum bent u van harte welkom met uw vragen over inkoop en aanbestedingen. Een afspraak maken is niet nodig. U kunt zich bij binnenkomst melden bij de receptie.

Dinsdag 17 december van 19.00 tot 20.00 uur

Locatie: gemeentehuis aan W. van Vlietstraat 6 in Oud-Beijerland

Heeft u vragen?

Neem dan contact met op via e-mail inkoop@gemeentehw.nl.